Puheverkon monitorointi ja laadun testaus

AudioCodes One Voice Operations Center (OVOC) on AudioCodesin pitkään kehittämä VoIP-laitteiden tominnan- ja laadunvalvontaohjelmisto. Järjestelmä hälyttää verkon ylläpitäjiä kriittisten tilanteiden lisäksi esimerkiksi laskeneen puheluiden laadun perusteella. Mikä tärkeintä asiantuntijat saavat käsiinsä täydet SIP-logit turvallisesti sekä tehokkaasti lukuisia hakuparametrejä hyödyntäen. Tämä nopeuttaa vianselvitystä jopa viikoilla ja parhaimmillaan vika saadaan korjattua jo ennen ilmoitusta käyttäjältä.

Lisätietoja:
Mika Sinkkonen
050 590 6566
mika.sinkkonen@enkom-active.fi
LinkedIn

Linkki AudioCodes tekniseen dokumentaatioon.

Tuotekoodi Nimi Tuotekuvaus Tuotelehti Lisää tarjouspyyntöön
OVOC OVOC AudioCodes One Voice Operations Center Lisää

AudioCodes on Voice over IP-tekniikan pioneeri ja tekniikan edelläkävijä. AudioCodes suunnittelee ja valmistaa tuotteensa itse alusta loppuun. Maailmanlaajuiset lisäpalvelut takaavat helpon ja luotettavan käyttöönoton monimutkaisemmissakin ympäristöissä. AudioCodesin laajasta tuotevalikoimasta löytyvät muun muassa Microsoft Teams puhejärjestelmätuotteet, Session Border Controllerit (SBC), media gatewayt hyvin monipuolisilla rajapinnoilla, IP-puhelimet sekä hallinta- ja nauhoitusohjelmistot.

www.audiocodes.com

AudioCodes One Voice Operations Center (OVOC) is a voice network management solution that combines management of voice network devices and quality of experience monitoring into a single, intuitive application. OVOC enables administrators to adopt a holistic approach to network lifecycle management by simplifying everyday tasks and assisting in troubleshooting all the way from detection to correction. OVOC can be deployed in service provider and enterprise networks and supports end-to-end quality of experience monitoring in Microsoft Teams environments.

OVOC provides IT staff with single pane of glass through which they can manage and monitor VoIP devices and elements from a single centralized location, saving time and costs. Tasks normally considered to be complex and time-consuming, such as performing root cause analysis, provisioning new devices and initiating bulk software updates, can now be carried out simply and rapidly. OVOC’s open APIs enable integration with 3rd party applications to provide additional functionality such as enhanced voice analytics and data-layer monitoring.

Takaisin ylös