AudioCodes tuotteet yhdistävät Contact Center-ympäristöjä yhdistetyn viestinnän ratkaisuihin ja eri operaattoriverkkoihin. Täysin IP-pohjaisissa järjestelmissä korkean tietoturvan saavuttaminen vaatii VoIP:n tietoturvaan dedikoituja ratkaisuja. Samoin SIP-toteutusten erillaisuus asettaa yhteensopivuushaasteita, joissa AudioCodesin vakuuttava yhteensopivuuslista auttaa. Contact Center-ratkaisuissa järjestelmien toimintavarmuus on myös yksi tärkeimmistä asioista. Tästä syystä AudioCodes kokoonpano toimitetaankin usein HA-ratkaisuna (High Availability). Hyvä skaalautuvuus onkin tärkeässä roolissa ja AudioCodesin valikoimista löytyvät laitteet aina viidestä yhtäaikaisesta puhelusta 25 000:n yhtäaikaiseen puheluun saakka. Lue lisää Contact Center ratkaisuista ja yhteensopivuuksista täältä

Lisätietoja:
Mika Sinkkonen
050 590 6566
mika.sinkkonen@enkom-active.fi 
LinkedIn

Linkki AudioCodes tekniseen dokumentaatioon.

Tuotekoodi Nimi Tuotekuvaus Tuotelehti Lisää tarjouspyyntöön
CONTACT_CENTER CONTACT_CENTER Intelligent Contact Center Transformation Lisää
CONTACT-CENTER-SBC CONTACT-CENTER-SBC SBCs for Contact Centers Lisää
CLICK-TO-CALL CLICK-TO-CALL AudioCodes WebRTC solution Lisää
OVOC OVOC AudioCodes One Voice Operations Center Lisää

AudioCodes on Voice over IP-tekniikan pioneeri ja tekniikan edelläkävijä. AudioCodes suunnittelee ja valmistaa tuotteensa itse alusta loppuun. Maailmanlaajuiset lisäpalvelut takaavat helpon ja luotettavan käyttöönoton monimutkaisemmissakin ympäristöissä. AudioCodesin laajasta tuotevalikoimasta löytyvät muun muassa Microsoft Teams puhejärjestelmätuotteet, Session Border Controllerit (SBC), media gatewayt hyvin monipuolisilla rajapinnoilla, IP-puhelimet sekä hallinta- ja nauhoitusohjelmistot.

www.audiocodes.com

The global contact center market is rapidly expanding due to the increased adoption of new technologies such as chatbots, mobile applications and the cloud. But to take full advantage of these unparalleled opportunities, today’s contact centers must be able to offer a superior level of personal service that resolves their customers’ issues quickly, while ensuring that call quality remains high at all times.

AudioCodes offers a wide range of innovative voice solutions that allow any type of contact center to effortlessly unlock the potential of digital transformation and quickly become a modern contact center, all with minimal investment. Already powering hundreds of contact centers around the globe, these integrated solutions support all deployment types, whether on-premises or in the cloud, to easily connect to customers – no matter where they are – on any voice channel, including click-to-call from web and mobile applications.

AudioCodes’ contact center innovation solutions cover:

  • Conversational AI frameworks
  • Work and connect from anywhere
  • Agent end points
  • Call connectivity with all network types
  • Advanced management tools

AudioCodes is proud to partner with the leading names in contact center systems – Genesys, Avaya and others. AudioCodes' products undergo constant interoperability testing with our partners’ systems to ensure seamless integration and high customer satisfaction.

Takaisin ylös