Contact Center -ratkaisut

    • Haluan lisätietoa tuotteesta

    Enkom Active Oy yhdistää Contact Center -ympäristöjä yhdistetyn viestinnän ratkaisuihin unohtamatta puhelinverkkoyhteyksiä. Perinteisesti integraatioita tai PSTN-yhteyksiä on tehty TDM/SIP VoIP-sovittimien avulla, mutta nykyisin ratkaisut pohjautuvat kuitenkin suurimmaksi osaksi SBC-laitteisiin (Session Border Controller). Näissä integroitavat järjestelmät ovat täysin IP-pohjaisia ja esimerkiksi korkean tietoturvan saavuttaminen vaatii VoIP:n tietoturvaan dedikoituja ratkaisuja. Monesti tärkeänä osana on myös erilaisten järjestelmien yhteensovittaminen toiminnallisuuksista tinkimättä.

    Contact Center-ratkaisuissa järjestelmien toimintavarmuus on myös yksi tärkeimmistä asioista. Tästä syystä AudioCodes kokoonpano toimitetaankin usein HA-ratkaisuna (High Availability). Tällöin kaksi laitetta näkyy yhtenä laitteena muille verkon järjestelmille vähentäen huomattavasti operointityötä, mutta samalla tuoden redundanttisuuden puheluille ja muulle toiminnalle. Yhtäaikaisten puheluiden määrä on monesti suhteellisen korkea. Hyvä skaalautuvuus onkin tärkeässä roolissa ja AudioCodesin valikoimista löytyvät laitteet aina viidestä yhtäaikaisesta puhelusta 25 000:n yhtäaikaiseen puheluun saakka.  

    Aiheeseen liityvät tuotteet:

    SBC:t ja Media Gatewayt

    Lataa esite.

    Lue lisää tuotteista.

    IP Puhelimet

    Lataa esite.



    © 2017 Enkom Active Oy | Tekninen toteutus Aldone